Wat kijken onze pubers nou eigenlijk op YouTube? Er is ontzettend veel te zien en ze moeten toch ergens een keuze maken. De jongens van StukTV hebben inmiddels een nieuw programma in de strijd gegooid: De Hongerige Wolven.
In deze serie strijden negen deelnemers tegen elkaar om de ‘alphawolf’ te worden. In een groot speelgebied moeten de deelnemers op elkaar schieten. Als ze iemand raken krijgt de persoon er geld bij en gaat dat bij de ander eraf. Het terrein wordt door de gamemaster steeds kleiner gemaakt.
Eigen creatie
Het spel is zelf bedacht door de jongens van StukTV. Daarmee is ook echt gekeken wat een spannend spelelement is. Het spel is een mix van de Hunger Games-films en de game Fortnite. Dat laatste is al heel populair onder de pubers en dan vooral de spelmodus Battle Royale. Daar strijden honderd mensen online tegen elkaar op een groot eiland. De speler of team die het langst overleeft wint uiteindelijk het spel. Ook daar wordt het speelveld steeds kleiner, net zoals bij de Hongerige Wolven.
StukTV
Het YouTube-kanaal van Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens zijn in juni 2012 gestart. Het is concept is dat de kijker een opdracht mag bepalen voor de jongens. Elke woensdag en zaterdag plaatsen de jongens een video online. Met succes want StukTV is één van de grootste Nederlandstalige kanalen. Zij hebben inmiddels al ruim 2,1 miljoen abonnees.